גבינות יורו

מתכונים מיוחדים שפשוט להכין

כל מה שטוב בגבינת מסקרפונה של יורו

המרקם של גבינת המסקרפונה של יורו מתאים באופן מושלם להכנה ואפייה של קינוחים, אז דאגנו לכם ל-2 מתכונים נהדרים של השף אבי ביטון שיקררו לכם את הקיץ!

 

מוס גבינה ושוקולד / קרם שוקולד וגבינת מסקרפונה אמיתית

מתכון סופר קליל שלא מצריך אפילו תנור 😱

250 גרם גבינת מסקרפונה של Euro

250 מ"ל שמנת מתוקה

2 כפות סוכר

1/2 כפית קינמון

כף תמצית וניל

כפית גרידת תפוז

להקציף את כל המרכיבים יחד במיקסר במשך דקה וחצי, עד שמתקבל קרם יציב.

לאחר ההקצפה מוסיפים 3 כפות ממרח שוקולד שאוהבים, ומקציפים שוב עד לערבוב אחיד של הקרם.

לאחר מכן מעבירים לכוסות הגשה ומוסיפים מעל פירורי עוגיות (מכל סוג של עוגיות שיש בבית) להוספת קראנצ'יות מפתיעה!

 

 

קסטה סיצילאנית אמיתית

 בקערת מיקסר גדולה מקציפים במשך 4-7 דק':

2 חבילות גבינת מסקרפונה של euro

חצי ליטר שמנת מתוקה

6 כפות סוכר

 

לאחר מכן מוסיפים 150 גרם שוקולד חלב קצוץ דק

חופן פיסטוקים חתוכים גס

חופן משמשים יבשים חתוכים גס

 

את כל המצרכים הללו (שוקולד משמש פיסטוק) מוסיפים לתערובת, ונותנים עוד ערבוב קל של חצי דקה שהכל יתמזג עם התערובת ושופכים הכל לתבנית עגולה גדולה.

לאחר שכל הבלילה נמצאת בתבנית מוסיפים כמה כפיות של ממרח שוקולד שאוהבים ומטביעים אותם בתוך הקינוח, עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקפיא לשעתיים.

בזמן הזה מכינים תוספת משגעת לעוגה של ביסקוויט שקדים!

כל מה שצריך זה:

  1. 150 גרם שקדים
  2. חצי כוס סוכר חום
  3. ביצה אחת

 

מערבבים הכל יחד ולאחר שהכל מעורבב פורסים דק דק על מגש עם נייר אפייה ומכניסים לתנור בחום של 140 מעלות לבערך 30 דק' (עד שהטוויל מתקשה)

אחרי שמוציאים מהמקפיא ומורידים בזהירות את התבנית, מוסיפים מעט ממרח שוקולד, ואת הטוויל שוברים לחתיכות ומפזרים מעל הקסטה המהממת.

מגישים לאמצע השולחן עם כפיות.. ומתחילים להתפרע!

 

 

יוגורט יווני – הערב חג נגמר וקמתם ליום שמשי של חופשת שבועות ובהחלט הגיע הזמן שלכם להתפנק בחופשה טובה ביוון, אבל עד אז מצאנו לכם את האלטרנטיבה המושלמת – יוגורט יווני של יורו מחלבות אירופה, עשיר וסמיך, ועם המון חלבון שמגיע אך ורק ממקור טבעי. כי אין כמו יוון. החופים, השמש, הבוזוקי וכמובן – היוגורט היווני האמיתי. כזה עם מרקם יווני סמיך שמרגישים בכל ביס. אצלנו ביורו מחלבות אירופה דאגנו שתוכלו להרגיש כמו באתונה בזמן שאתם יושבים על הספה. פשוט קחו יוגורט יווני עם הטעם האהוב עליכם – אוכמניות, אגסים, אננס, קוקוס, אפרסק או בכלל פצפוצי שוקולד מטריפים. כי יש אצלנו הכל מהכל. 

אם אתם מתכננים לצאת מחוץ לבית, לא משנה אם לפארק, לים או לבריכה. תדעו שאנחנו תמיד דואגים לכם, ובמיוחד בשביל זה הבאנו לכם גם יוגורט לשתייה שמגיע עם קשית, ככה שהפינוק של יורו זמין עבורכם תמיד ובכל מקום. 

 

רוצים לשדרג את היוגורט שלכם? קבלו שני מתכונים מומלצים לשייק פירות ולמוזלי מטריף:

שייק על בסיס יוגורט יווני: דאגנו שזה יהיה נורא פשוט, הוסיפו גביע יוגורט אחד לבלנדר עם כמה קוביות קרח, מעט חלב, ופרי שישתלב בטעם היוגורט שבחרתם כמו בננה שתלך נהדר עם יוגורט קוקוס, אננס או אוכמניות, ותותים טריים שישתלבו גם כן עם האוכמניות או פצפוצי השוקולד. דקה בבלנדר והיוגורט הופך לשייק עשיר בחלבון טבעי שלא תרצו שייגמר.

 

דלתא מוזלי: מוזלי הוא דבר כל כך פשוט וכל כך טעים ומזין, והיופי בו שאפשר להכין לכל המשפחה מוזלי יחד ושכל אחד פשוט יוסיף את התוספות האהובות עליו. בשביל מוזלי טעים ואיכותי קחו גביע יוגורט 'דלתא' יווני בטעם טבעי מבית יורו מחלבות אירופה, ושיפכו אותו לקערה בגודל בינוני.
לאחר מכן הוסיפו 2 כפות של גרנולה בטעם שאתם הכי אוהבים וחתכו פירות טריים שיש בבית דק דק וזהו, המוזלי שלכם מוכן. כמובן שמכאן השמיים הם הגבול, ואפשר להוסיף למוזלי כל מה שתחפצו בו ואתם הכי אוהבים – כף דבש או סילאן כדי לתת מתיקות עדינה בכל ביס, צימוקים, קוקוס קלוי ולמעשה כל סוג אחר של פירות יבשים. גם חתיכות של שוקולד לילדים או שיערות חלווה למבוגרים יוסיפו עוד רובד של טעם טוב לקערת המוזלי שלכם. המלצה שלנו – הכינו לכל אחד מבני המשפחה קערה עם יוגורט, ואת כל התוספות מקמו במרכז השולחן, כך שכל אחד פשוט יוכל לבחור כרצונו. חוויה משפחתית בריאה וארוחת בוקר מזינה ועשירה בחלבון טבעי.

קיש:

אחרי היוגורט המרענן של הבוקר הגיע הזמן למשהו חמים שיבוא מצוין יחד עם כוס של קפה הפוך. ומה יותר טוב מזה מאשר המאפה הצרפתי העתיק, הקיש נאפה בתבנית עגולה כשהתחתית שלו עשויה בצק פריך ואילו המלית עשירה בגבינות וירקות שהופכים יחד לארוחה מושלמת.

הנה מתכון לקיש מנצח (קוטר 22 ס"מ) –

המרכיבים לבצק:

כוס וחצי קמח
125 גרם חמאה
2 כפות מים
2 חלמונים
1/2 כפית מלח

למלית:

1 בצל גדול חתוך לרצועות עבות
1 חבילת פטריות שמפיניון חתוכות לרבעים
2 ביצים
150 גרם גבינת גאודה של יורו מחלבות אירופה
50 גרם גבינת אמנטל של יורו מחלבות אירופה
מלח ופלפל לפי הטעם

אופן הכנה:

  1. את כל מרכיבי הבצק שמים במיקסר עם וו גיטרה, ומפעילים בעוצמה נמוכה-בינונית עד שמתקבל בצק אחיד
  2. מרדדים את הבצק אל תוך תבנית הקיש ומכניסים לשעה של מנוחה במקרר

להכנת המלית: 

  1. על מחבת רותחת מטגנים את הבצל ואת הפטריות, ומוסיפים מעט תיבול שאוהבים, נותנים לירקות להתקרר, ולאחר מכן מערבבים יחד עם הגבינות והביצים
  2. על התבנית עם הבצק מוסיפים בזהירות את המלית ומשטחים לגובה אחיד. מומלץ לקשט במעט עלי טימין או ענף רוזמרין
  3. אופים כ-45 דקות בתנור שחומם מראש ל-180. אחרי 30 דק' מומלץ להוריד את הפאי לקומה התחתונה שבתנור, על מנת שהבצק יהיה עשוי באופן מושלם
  4. חותכים לפרוסות, מתייגים euro.dairy.israel@ ונהנים מכל ביס!

 

 

גבינות יורו